niedziela, 16 lutego 2014

Afirmacje Radża Jogi

Sztuka Kształtowania Życia

  1. Jam Falą Życia jest na Oceanie Boskości!
  2. Całą swoją Istotą (Duszą/Jaźnią) zwracam się w życiu ku Boskości!
  3. Jestem powiększającym się Strumieniem Boskiego życia!
  4. Wszystkich moich bliskich w życiu zabieram w podróż ku Boskości!
  5. Otwieram się, aby żyć całą Pełnią życia!
  6. Swobodnie płynę na falach Oceanu życia!
  7. Swobodnie płynę do portu mego Przeznaczenia!
  8. Staje się teraz bezpieczny(ą) w każdej chwili mojego życia!
  9. Otwieram się, aby czerpać z życia radość i powodzenie!
  10. Samo życie dba o mnie i ochrania mnie zawsze i wszędzie! 
  11. Z radością przyjmuję wszystkie podarki i prezenty jakie przynosi mi życie!
  12. Uwalniam się teraz, aby być w pełni wolnym i swobodnym!
  13. Wszystkie moje sprawy przyjmują teraz lepszy obrót!
  14. Akceptuję swoje życie całkowicie i w pełni zgadzam się z życiem!
  15. Każdego dnia jednoczę się z procesem życia w harmonii i zgodzie!
  16. Akceptuję i kocham swoje życie całkowicie; Uwielbiam i kocham żyć!
  17. Jestem w harmonii z życiem; Radośnie i swobodnie płynę naprzód!
  18. Każdego dnia moje życie zmienia się na lepsze i wspanialsze!
  19. życie samo dba o mnie, ochrania mnie i zapewnia mi dostatek!
  20. Cieszę się życiem, a każda chwila życia staje się dla mnie radością!
  21. Całym Sercem otwieram się dla lepszego jutra!
  22. Każdego dnia jestem w życiu bardziej Szczęśliwy(ą)!
  23. Otwieram się na lepszą przyszłość i płynę ku lepszej przyszłości!
  24. Odkrywam teraz Szczęście i Radość w swoim życiu!
  25. Czas działa zawsze na moją korzyść!
  26. Moje życie staje się teraz Miłością i Szczęśliwością!
  27. Odnajduję teraz swoją prawdziwą, życiową Miłość!
  28. Czerpię teraz z życia samą przyjemność, radość i szczęście!
  29. Śmiało idę w życiu naprzód, a moje życie zawsze zmienia się na lepsze!
  30. Odkrywam swą Boską Duszę i akceptuję swą Boską Istotę!
  31. Łódź mego życia przybija do bezpiecznej przystani, do portu mego Boskiego Przeznaczenia!


Instrukcja praktykowania Dobrych Myśli


Czytaj sobie codziennie półgłosem lub szeptem wszystkie wspaniale zmieniające życie nasienne myśli, a przed przeczytaniem każdej weź głęboki, od­prężający oddech. Następnie siedząc skrzyżnie, klęcząc w modlitwie lub leżąc w pozycji relaksacji na wznak, zrób kilkanaście głębokich, pełnych oddechów i powtarzaj sobie Afirmację (Dobrą Myśl) o numerze dzisiejszego dnia miesiąca, zgodnie z kalendarzem. Możesz Dobrą Myśl powtarzać wiele razy szeptem, głośno lub cicho, w myśli, aż wejdzie głęboko do Twej podświadomości i zacznie reorientować całą psychikę zgodnie z jej treścią. Siła autosugestii jest bardzo potężną metodą leczniczą uznaną przez wszystkie autorytety medyczne, a osoby spragnione szybszej odmiany swego losu mogą też poddać się sugestii w zabiegu hipnoterapii u doświadczonego hipnoterapeuty lub u sugestologa. Istotne jest połączenie pogłębionego, dotleniającego oddychania ze świadomym, uważnym powtarzaniem frazy Dobrej Myśli. Studiujemy myśl, uświadamiamy ją sobie, próbujemy ją zrozumieć, powtarzamy tak, jakbyśmy chcieli się do niej przekonać, a wtedy będzie najlepiej działać. Dzieciom możemy czytać dobre myśli jako Bajkę na Dobranoc, a także gdy zasypiają i śpią, bo podświadomość słyszy nawet jak śpimy! Logiczną połowę afirmacji możemy powtarzać w myśli na wdechu, a druga połowę na wydechu. Skoncentrowanie na takiej myśli przez dłuższy czas i trzymanie jej w umyśle, podobnie jak w czasie skupiania na rozwiązywaniu zadania jest także bardzo dobre. Pobudzenie wyobraźni, aby żywo i obrazowo ukazywała nam spełnienie Dobrej Myśli, też jest pożądane, szczególnie jak osoba posiada plastyczną wyobraźnię. Kto lubi śpiewać może też afirmację nucić rano przy goleniu lub w czasie kąpieli. Osoby bardziej religijne mogą bardzo łatwo przerobić afirmację na krótką i żarliwą modlitwę, a zarówno afirmację jak i modlitwę można odmawiać na różaƒcu. Wzór „Panie niech + afirmacja!” jest na pewno bardzo dobrym i prostym sposobem modlitwy, podobnie i „Boże, proszę, niech + afirmacja!”

Jeśli będziemy często praktykować i powtarzać te dobre i wspaniałe myśli, jakie kultywowali Wielcy Święci i Prorocy ludzkości, jak Mojżesz, Jezus, Mohammad, Buddha, Kriszna, Św. Franciszek, Ojciec Pio i wielu innych, to na pewno nasze życie stanie się znacznie lepszym i wspanialszym! Afirmacje stosowane w Terapii życia stają się Sztuką Kształtowania życia, i chociaż nie wszystko jest od nas zależnym, to jednak lepiej mieć w Tworzeniu Przeznaczenia 51% udziałów! Dobre Myśli udoskonalają nasz umysł i charakter, a Modlitwy z użyciem Dobrych Myśli niewątpliwie przybliżają do Boga, który mówi, że kto prosi ten otrzymuje; a zatem rezultaty muszą przyjść, jest to tylko kwestia czasu i żarliwości, determinacji do praktykowania.


Aby pogłębić wiedzę o Radża Jodze zapraszamy na warsztaty:


© Wszelkie prawa do publikacji zastrzeżone przez: ezoteryka-magia-okultyzm.blogspot.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz